torsdag 6 augusti 2009

Sov hos Lovisa från igår till idag. Idag vaknade vi halv 10 tror jag. Något sånt i allafall. Vi cyklade till stallet ungefär en timma senare. Vi ledde omkring hästarna i hagen och tränade lite nh. Såg inte så mycket hur det gick för Lovisa och Cossan men för mig och jojsan gick det ganska så bra. Tränade på ljudkommandon och sånt. Senare gick vi till Eva och pratade lite. Vi bestämde att vi skulle åka till Ö&B och köpa fleecetäcken. Dom har för 29:- fast när vi kom dit så sa personalen att dom inte fått in täckena än.. Vi red vid 5 ungefär. Eller jag. Jag började att rida Jojsan och Lovisa höll lite lektion. Jojsan var jätteduktig och var riktigt lyhörd! Efter ett tag fick Lovisa rida henne och så höll jag lektion. Det gick superbra för dom! Efter att Jojsan blivit riden så red Lovisa Cossan och det gick också bra! Corall är ju inte riktigt en dressyrhäst men hon verkade försöka göra sitt bästa, och Lovisa också och Corall gick fint på tygeln ibland! Haha ni skulle sett Lovisas smile!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar